Mijn app wordt niet correct geladen - probleemoplossing voor apps / My app is not loading correctly - app troubleshooting

A. Een reset uitvoeren

Een reset uitvoeren, zorgt ervoor dat fragmenten van oude app-versies uw updates niet verhinderen:

  1. Verwijder de game in het configuratiescherm
  2. Open venster uitvoeren (Win + R)
  3. Typ %appdata%\\[GGPoker]
  4. Verwijder [GGPoker] map
  5. Download een nieuw installatieprogramma en ga verder met het installeren van de app van GGPoker

De app van GGPoker kan op verschillende apparaten op onze website worden gedownload of op verzoek via [email protected] kunnen we deze naar je toesturen. 

Als er een specifieke tekst prompts wordt weergegeven bij het inloggen , zoek dan alstublieft de codes of specifieke tekst weergaven op help.ggpoker.nl om te zien of er een oplossing voor dit specifieke probleem tussen staat.

B. Uw antivirus uitschakelen om installatieproblemen op te lossen

Als de volledige reset geen oplossing biedt, het uitschakelen van uw antivirus of het proberen van uw installatie met een alternatieve ISP of toegangsapparaat, kan dit probleem oplossen. 

C. Handmatig app-links kopiëren om installatieproblemen op te lossen

Wanneer je een directe app-installatie link selecteert die via e-mail is verstuurd en deze link niet laadt of onmiddellijk begint met het downloaden van de GGPoker-app, probeer dan handmatig te kopiëren en plak de link rechtstreeks in je favoriete browser, wat in bepaalde gevallen (meestal IOS-spelers) een alternatief, gunstiger resultaat oplevert.

D. Cache wissen om installatieproblemen op te lossen

Als een reset is uitgevoerd en het gewenste resultaat is niet opgeleverd, kan het wissen van de cache in alle browsers dit probleem oplossen.

Bepaalde IOS-besturingssystemen werken momenteel niet samen met de IOS-toepassing van GGPoker, namelijk IOS 6-apparaten. Neem contact op met [email protected] voor hulp bij de installatie als je dit apparaat gebruikt.

Mocht de bovengenoemde stappen geen oplossing hebben geboden, stuur ons dan een e-mail naar [email protected] met een gedetailleerde omschrijving, schermafbeelding of een korte video opname en we zullen je hierbij verder helpen.

E. Oplossingen voor wachtwoord problemen

Voor wachtwoord- en aanmeldingsproblemen nadat een app is geïnstalleerd, raadpleeg het onderstaande:

1.  Inlogproblemen of wachtwoord of spelersdetails

F. Andere app-installatieprompts en fouten (zoek de volgende trefwoorden via help.ggpoker.com)

1. Foutcode 2503

2. Toepassingsdescriptor kan niet worden gevonden

3. Spelpictogram reageert niet

4. Hoe ERROR_LOGIN_FAILED op te lossen

G. Verbindingsproblemen (verschillende)

Verbindingsproblemen kunnen op verschillende plaatsen ontstaan. Behalve dat je ervoor moet zorgen dat je eigen ISP, verbindingssterkte en apparaat voldoen aan de minimale app-vereisten, kun je altijd beschrijven wat het probleem is en een e-mail te sturen naar [email protected] samen met de resultaten van je netwerkstatustest (aangegeven door drie signaalbalken in de app-voettekst).


A. Performing a clean installation

Performing a clean installation ensures fragments of old app versions aren't preventing your updates:

  1. Uninstall the game in the Control Panel
  2. Open Window Run (Win + R)
  3. Type %appdata%\[GGPoker]
  4. Delete [GGPoker] folder
  5. Download a new installer and proceed installing GGPoker's app

GGPoker's app can be downloaded from the website across a range of devices, or direct links can be provided upon request from  https://help.ggpoker.nl

If specific text prompts are shown upon login, please search their error numbers or specific text displays on help.ggpoker.com to see if a fix is included for your issue.

B. Disabling your antivirus to resolve installation issues

Failing a full clean installation fix, disabling your antivirus or attempting your installation using an alternate ISP or access device may help to circumvent the issue.

C. Manually copying app links to resolve installation issues

If, when you select a direct app installer link supplied via email, that link does not load or immediately commence downloading GGPoker's app, attempt to manually copy and paste the link directly into your preferred browser, which in certain instances (typically IOS players) yields an alternate, more auspicious result.

D. Clearing Cache to resolve installation issues

Where a clean installation was performed and did not yield the desired result, clearing cache across all browsers may circumvent your installation impediment and grant a successful installation.

Certain IOS OS currently do not conflate with GGPoker's IOS application, namely IOS 6 devices. If utilizing this device and adversely affected, please contact [email protected] for installation assistance.

After exhausting the quick-fixes outlined here, take care to include detailed descriptions, screengrabs or helpful clips illustrating your query when contacting [email protected].

E. Password Error solutions

For password and login errors once an app is installed successfully, please see the following entry:

1.  Login problems/password or player detail error

F. Other app installation prompts and errors (search the following keywords via help.ggpoker.com)

1. Error Code 2503

2. Application descriptor could not be found

3. Game icon does not respond

4. How to solve ERROR_LOGIN_FAILED

G. Connection issues (various)

Connection issues can stem from various places. Outside ensuring your own ISP, connection strength and device hit the minimum app requirements, detail your concern via [email protected] alongside the results of a network status test (denoted by three signal bars in the app footer).

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us