Failed to Patch

Volg de onderstaande stappen als je een: "failed to patch" foutmelding krijgt: 

1. Verwijder de client volledig Inclusief de snelkoppeling

2. Schakel Firewall/Antivirus/Windows Defender tijdelijk uit en installeer de software opnieuw via de website.


Mocht het bovenstaande het probleem niet oplossen, probeer dan de volgende extra stappen hieronder:

1) Start je apparaat opnieuw op
2) Verwijder de GGPoker-client volledig
2a) Verwijderen via het normale proces (bijvoorbeeld programma's toevoegen/verwijderen)
2b) Zoek en verwijder de volgende mappen, als ze bestaan (maak gerust reservekopieën voor het geval dat -- maar dat zou niet nodig moeten zijn)
* C:\Program Files (x86)\GGPoker
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Local\GGPOKER
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Roaming\GGCOM
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Roaming\GGPOKER
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Roaming\GGNetwork
* C:\Users\<USERNAME>\Documents\POKER-GGPCOM-LIVE
3) Download de client opnieuw van de website.
4) Opnieuw installeren
5) Opnieuw opstarten

Als je de AppData-map niet kunt vinden, doe het volgende:
1. Druk tegelijkertijd op de Windows- en R-toets.
2. Er wordt een "uitvoeren"-venster geopend.
3. Typ %appdata%
4. Druk op terugkeer.


Please follow the steps below if you come across the Failed to Patch error on your Windows/Mac device

1. Uninstall the client completely Including the shortcut

2. Temporarily disable Firewall/Antivirus/Windows Defender and reinstall the software.

Should those steps fail please try these additional steps

1) Reboot
2) Completely remove the GGPoker client
2a) Uninstall via the normal process (add/remove programs for example)
2b) Locate and delete the following folders, if they exist (feel free to make backup copies just in case -- but that shouldn't be required)
* C:\Program Files (x86)\GGPoker
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Local\GGPOKER
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Roaming\GGCOM
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Roaming\GGPOKER
* C:\Users\<USERNAME>\AppData\Roaming\GGNetwork
* C:\Users\<USERNAME>\Documents\POKER-GGPCOM-LIVE
3) Re-download the client from the website.
4) Re-install
5) Reboot


If you have trouble finding the AppData folder do the following:
1. Press the Windows and R key at the same time.
2. A "run" box will open.
3. Type %appdata%
4. Press return.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us