Wachtwoord vergeten of foutieve gegevens ingevoerd. Wat kan ik doen? / Forgot password or entered incorrect information. What can I do?

Indien u uw wachtwoord bent vergeten of foutieve gegevens zijn ingevoerd, kunt u deze wijzigen 'buiten de app om'.

Houd er rekening mee dat 'Nicknames' niet gebruikt kunnen worden tijdens het inloggen. Een combinatie van uw geregistreerde e-mailadres en wachtwoord is voldoende voor toegang tot uw account.

Volg onderstaande stappen om uw wachtwoord te wijzigen:

  1. Bekijk het inlogformulier
  2. Selecteer 'wachtwoord vergeten'

  1. Vul vervolgens uw e-mailadres in die gekoppeld staat aan uw account.

  1. Hier kunt u vervolgens kiezen of u de 6-cijferige code naar uw e-mailadres wilt verzenden of indien van toepassing naar uw mobiele nummer.

  1. Vervolgens kunt u de ontvangen 6-cijferige code invullen. Indien u de code niet heeft ontvangen, kunt u klikken op 'geen code ontvangen' en zal er vervolgens een nieuwe code worden verzonden.

  1. Zodra u de juiste 6-cijferige code heeft ingevuld, kunt u uw wachtwoord herstellen.

Indien bovenstaande stappen niet mochten lukken of als u de 6 cijferige code niet heeft ontvangen, willen we u vriendelijk vragen contact op te nemen met onze klantenservices via [email protected].

Zij zullen u vervolgens verder helpen met het verkrijgen van een handmatig/tijdelijk wachtwoord die u weer toegang zal geven tot uw account.


Om de veiligheid van uw account en uw tegoeden te versterken, raden we u aan om een Fund wachtwoord in te stellen. Daarnaast raden we u aan om je 2FA (twee-factor authenticatie) in te stellen op hoog.



If you have forgot your password or entered incorrect data, you can change your password 'outside the app'.

Please note that 'Nicknames' cannot be used during login. A combination of your registered email address and password is sufficient to access your account.

Follow the steps below to change your password:

  1. View the login form
  2. Select 'Forgot password'

  1. Fill in your e-mail address that is linked to your account.

  1. Here you can choose if you want to send the 6-digit code to your email address or if applicable to your mobile number.

  1. You can then enter the received 6-digit code. If you have not received the code, you can click on 'no code received' and a new code will be sent.

  1. Once you have entered the correct 6-digit code, you can reset your password.

If the above steps did not work or if you did not receive the 6-digit code, we kindly ask you to contact our customer services [email protected].

They will assist you in with a manual/temporary password that will allow you to access your account again.


To boost the security of your account and funds, please look into setting up a fund password and setting your 2FA to HIGH.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us