KYC - Hoe kan ik persoonlijke informatie bijwerken en aanpassen? / KYC - How do I update and correct Personal Information?

Indien u graag wijzigingen wilt aanbrengen binnen uw account met betrekking tot uw contactgegevens of adresgegevens. Willen we u vriendelijk vragen om een email te sturen naar [email protected]. Onze medewerkers, kunnen de wijzigingen vervolgens voor u aanpassen.

De onderstaande documenten kunnen gevraagd worden voor eventuele wijzigingen:

  •  Foto van je ID bewijs: dit kan een kopie zijn van een paspoort, rijbewijs of nationale identiteitskaart. Het is met name de fotopagina van het identiteitsbewijs die we nodig hebben voor onze verificatiecontroles. Zorg ervoor dat uw naam, foto en geboorte datum zichtbaar zijn op het document.
  • Foto van uw bankkaart: een foto van de voor- en achterkant van de bankkaart die is gebruikt om geld op uw account te storten. Zorg ervoor dat alle details duidelijk leesbaar zijn om een snelle en nauwkeurige verificatie mogelijk te maken.  
  • Bewijs van adres: dit kan worden ingediend in de vorm van een energierekening, een bankafschrift of een brief van de gemeente. Het moet een recent (uitgegeven in de afgelopen 3 maanden) document zijn met uw volledige naam en adres zoals geregistreerd op uw account bij ons. 

If modifications need to be made regarding contact details or birth dates, you should send a request to this address  [email protected]

The documents below may be requested for any changes:

  • photo of your ID card: This photographic ID can be in the form of a copy of a Passport, Driver’s License or National ID card. Specifically, it is the photograph page of the ID that we require for our verification checks. Please ensure that your name, photograph and date of birth are visible on the document.
  •  a photo of your bank card: A photo of the front and back of the credit/debit card(s) used to fund your account. Please ensure that all details are clearly legible to enable prompt and accurate verification. 

  • Proof of address: This may be submitted in the form of a utility bill, a bank statement, a letter from the gouvernement. It should be a recent (recent 3 months) document showing your full name and address as registered on your account with us. 

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us