Cashier - Waar kan ik de reden vinden van aan afgewezen opnamenverzoek? / Cashier - Where can I find the reason for a rejected withdrawal request?

In het geval dat uw opnameverzoek is afgewezen, kunt u de redenen bekijken door naar het gedeelte 'Transactiegeschiedenis' op de Kassierpagina te gaan.

Eenmaal daar kunt u door de verschillende secties Transactiegeschiedenis bladeren: Saldo, C$, T$ en Ticket

U kunt uw betalingsgeschiedenis over stortingen en opnames bekijken door 'Saldo' te selecteren.

Selecteer in het vervolgkeuzemenu het gedeelte Opname. Daar vindt u de geschiedenis van de opnametransacties.

Zodra u de betreffende transactie heeft gevonden, plaatst u de muisaanwijzer op het woord 'Reden' om de details van de geweigerde opname te zien.


In the event your withdrawal request was rejected, you can review the reasons by visiting the Transaction History section found on the Cashier page.

Once there, you’ll be able to toggle through the different Transaction History sections: Balance, C$, T$ and Ticket

You’ll be able to view your payment history on Deposits and Withdrawals by selecting the Balance section.

From the drop-down menu select the Withdrawal section. There you will find the Withdrawal transaction history. 

Once you have located the transaction in question, please hover over the word “Reason” to see the details for the rejected withdrawal


Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us