Account Security - Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt, maar de app van GGPoker zegt dat mijn wachtwoord onjuist is. / Account Security - I just created a new account but GGPoker’s app is saying my password is incorrect.

Hoewel de aanmeldingsprompt een onjuiste WW kan aangeven, kan het probleem te maken hebben met een niet-gevalideerd-geregistreerd e-mailadres.

Bij het aanmaken van uw account, adviseren we om uw e-mail inbox en Spam folder te bekijken voor onze e-mailverificatie code die verstuurd is naar uw e-mailadres.

Zodra uw e-mail is geverifieerd, kunt u uw normale login-WW invoeren of een verzoek indienen (via e-mail) voor het opnieuw instellen van het wachtwoord naar uw geregistreerde GGPoker-inbox.

Als uw geregistreerde e-mailadres is geverifieerd en het wachtwoord werkt nog steeds niet, [email protected] kan een prompt handmatig wachtwoord geven om het probleem te omzeilen.


Although the login prompt may indicate an incorrect PW, the issue may be related to an unvalidated-registered email address.

Upon account creation, please view your email inbox/spam folders for our email verification email.

Once email is verified, you can enter your regular login PW, or request that a reset password mail is sent to your registered GGPoker inbox.

If your registered email is verified and a password still is not working, [email protected] can provide a prompt manual password to circumvent the wider problem.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us