Cashier - Mijn storting is mislukt vanwege een 3D-authenticatiefout (kaart) / Cashier - My deposit was unsuccessful due to 3D Authentication error (Card)

Houd er rekening mee dat uw stortingstransactie kan mislukken vanwege een 3D-authenticatiefout.

Deze fout kan verschillende redenen hebben:

  1. Pop-upblokkering is momenteel actief in uw webbrowser en voorkomt dat de 3D Secure-pagina wordt geopend. Zorg ervoor dat u elke pop-upblokkering in uw webbrowser uitschakelt om het 3D-authenticatieproces met succes te voltooien.
  2. Uw financiƫle instelling of kaartuitgever kan u een sms sturen om 3D-authenticatie te voltooien. Zorg ervoor dat uw sms-service actief is en dat u hetzelfde telefoonnummer gebruikt die voor uw kaart is geregistreerd om het 3D-authenticatieverzoek met succes te voltooien.
  3. Zorg ervoor dat uw kaartuitgever of financiƫle instelling 3D-authenticatie voor uw kaart ondersteunt.

Please note that your deposit transaction may fail due to 3D authentication error.

This error could be caused by different reasons:

  1. Pop-up blocker is currently active in your web browser and prevents the 3D Secure page from opening. Please make sure to disable any pop-up blocker in your web browser in order to successfully complete the 3D authentication process.
  2. Your financial institution or card issuer may send you an SMS in order to complete 3D authentication. Make sure your sms service is active and that you use the same phone number registered for your card to complete the 3D authentication request successfully. 
  3. Make sure that your card issuer or financial institution supports 3D authentication for your card.
Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us