Hoe kan ik een ERROR_LOGIN_FAILED oplossen? / How to solve ERROR_LOGIN_FAILED

  1. Schakel uw computer en netwerkapparatuur uit, start deze opnieuw op en probeer opnieuw in te loggen.
  2. Als dit niet lukt, controleer dan de datum op de kalender van uw computer om er zeker van te zijn dat de huidige datum en het huidige jaar correct zijn ingesteld.

  3. Als u vervolgens een firewall of vergelijkbare software (d.w.z. proxy- of websense-filter/ouderlijk toezicht) hebt geïnstalleerd, controleer dan of deze correct is geconfigureerd om onze software toegang tot internet te geven.

  4. Als het bovenstaande niet werkt, geef dan het GGPoker-ondersteuningsteam de exacte foutmelding die u ontvangt en laat hen weten welke firewall- of beveiligingssoftware op uw computer is geïnstalleerd. Het zou ook handig zijn als je ze je Netwerk test resultaat.


  1. Turn off your computer and network equipment, then restart it and try to login again.

  2. If this fails, check the date on your computer’s calendar to ensure the current date and year is set properly.

  3. Next, if you have a firewall or similar software (i.e. proxy or websense filter/parental control) installed, check if it is configured correctly to allow our software to access the Internet.

  4. If the above fails, please provide the GGPoker Support team with the exact error message you are receiving and let them know what firewall or security software is installed on your computer. It would also be helpful if you send them your Network Status Test result. 

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us