Wat betekent een Niet active/Dormant account? /What is an Inactive/Dormant Account?

Wat betekent Inactieve account?

Als de eigenaar 90 dagen lang geen toegang heeft gehad tot een account, markeert het systeem het account als Inactief. Een systeemwaarschuwing zal het personeel van de klantenondersteuning laten weten dat er een e-mail is verzonden naar het adres dat aan het account is gekoppeld, waarin de eigenaar wordt geïnformeerd dat het account als & inactief; tien dagen vanaf de uitgiftedatum. Gedurende de komende 30 dagen controleert de ondersteuning op correspondentie of activiteit van de accounteigenaar. Zodra de bewakingsperiode van 30 dagen voorbij is, wordt het account als opgeschort beschouwd en worden alle punten en niet-contante saldo's verwijderd.

Wat betekent Dormant account?

Als een account gedurende een periode van meer dan 365 dagen inactief is, geen logins of accountactiviteit gedurende deze tijd, wordt het als Dormant beschouwd. Wanneer een account door het systeem wordt gemarkeerd als 'dormant', zal het systeem de medewerkers van de klantenservice waarschuwen dat er een e-mail is verzonden naar de accounteigenaar met de mededeling dat ze zich binnen dertig dagen op hun account moeten aanmelden anders wordt hun GGPoker saldo verbeurd verklaard.

Wat is een dormant account? 

Als u zich gedurende een aaneengesloten periode van 365 dagen niet aanmeldt bij uw account, wordt uw account beschouwd als een "dormant account". Elk positief tegoed op een dormant account kan door ons worden verwijderd en niet langer worden aangehouden op de Aangewezen Rekening (zoals hieronder gedefinieerd) voor spelersgelden. 
Voordat een positief saldo van een dormant rekening wordt overgeboekt, zullen wij redelijke inspanningen leveren om u op de hoogte te brengen via de meest recente contactgegevens die u ons hebt verstrekt. 
Nadat uw account een " dormant account" is geworden, kunt u op elk moment inloggen op uw account en contact met ons opnemen om te verzoeken dat het bedrag van het positieve saldo beschikbaar wordt gemaakt voor uw opname of voor gebruik in uw account bij ons en onder voorbehoud van onze verificatie van uw identiteit tot onze tevredenheid, zullen wij onmiddellijk een dergelijk verzoek in overweging nemen.
Merk op dat als u niet inlogt op uw account voor een periode van 90 dagen, uw Bonuspunten, indien aanwezig, zullen worden verbeurd aan de Onderneming zonder verdere kennisgeving en zijn niet terugbetaalbaar.

What does Inactive Account?

If an account has not been accessed by the owner for a 90-day period, the system flags the account as 'Inactive'. A system alert will notify Customer Support staff that an email has been sent to the address associated with the account informing the owner that the account will be considered 'inactive' ten days from the date of issue.

Throughout the next 30 days, support will monitor for correspondence or activity from the account owner. Once the 30 day monitoring period is up, the account is considered suspended and any points and non-cash balances are removed.

What does Dormant Account mean?

If an account is inactive for a period of over 365 days, no logins or account activity during this time, it is considered dormant. When an account is flagged by the system as 'dormant', the system will alert Customer Support staff that a mail has been sent to the account owner informing them they must sign into their account within thirty days or the remainder of their account balance will become forfeit. Correspondence will be monitored closely by Customer Support staff for the 30-day period.

What is Dormant Account?

If you do not log in to your account for a consecutive period of 365 days, your account will be considered a “dormant account”. Any positive cash-able balance in a dormant account may be removed by us and cease to be held in the Designated Account (as defined below) for player funds. 

Before any positive balance is transferred out of a dormant account, we will use reasonable efforts to notify you via the most current contact details you provided to us. 

Following your account becoming a “dormant account”, you can at any time log on to your account and contact us to request that the amount of the positive balance is made available for your withdrawal or to use in your account with us and subject to our verifying your identity to our satisfaction, we will promptly consider any such request.

Please note that if you do not log in to your account for a period of 90 days, your Bonus Points, if any, shall be forfeited to the Company without further notice and are not refundable.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us