Cashier - Kan ik een email sturen naar de Kassier afdeling? / Cashier - Can I contact the Cashier department?

 U kunt altijd een vraag stellen aan de kassier afdeling wanneer u hulp nodig heeft.

Let er wel op dat u contact opneemt met het e-mailadres dat geregistreerd is aan uw GGPoker-account.  

Het verstrekken van een schermafbeeldingen van het probleem dat u ondervindt, kan het oplossingsproces helpen versnellen.

De Kassier afdeling behandelt  alleen vragen met betrekking tot transacties bij het storten en opnemen.

Als uw vraag verder gaat dan transacties, willen we u vriendelijk vragen contact op te nemen met [email protected]


You may always send a Cashier department at your convenience.

Please ensure that you are sending us the email with the same email address registered to your GGPoker account. 

Please note that you are contacting us with the email address that is registered to your GGPoker account.

Providing screenshots of the issue you are experiencing may help expedite the resolution process.

Cashier support only handles queries related to deposit and withdrawal transactions. 

If your query is beyond transactions, you must contact [email protected]

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us