Cashier - Tweevoudige betalingstransacties / Cashier -Duplicate Card Transactions

Om de veiligheid van elke transactie te garanderen, volgt onze betalingsdienst een tweestappenschema.
Eerst wordt er een autorisatieverzoek gedaan om na te gaan of u inderdaad over voldoende saldo beschikt om deze verrichting uit te voeren. 
Eenmaal geverifieerd, zal de betalingsdienst overgaan tot het maken van een autorisatie en vervolgens een vordering plaatsen voor die specifieke transactie. 
Het is belangrijk op te merken dat wij onder alle omstandigheden slechts EEN vordering per verrichting kunnen plaatsen.
De initiële autorisatie (om voldoende fondsen te verifiëren) die NIET werd geclaimd, zal binnen 10 werkdagen aan u worden vrijgegeven.
Mocht u dit nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met [email protected] en vraag om het ARN (Acquirer Reference Number).
U zou in staat moeten zijn om uw vertraagde fondsen met het verstrekte ARN dienovereenkomstig te ontvangen. 

To ensure the security of each transaction, our payment service observes a two-step scheme.


Whereas, an authorization request will be made to check if you indeed carry sufficient balance to make this transaction. 

Once verified, the payment service will proceed to make an authorization then place a claim for that specific transaction. 

It is important to note that under any circumstances, we can only place ONE claim per transaction.

The initial authorization made (to verify sufficient funds) which was NOT claimed, will be released to you within 10 business days.

Should you fail to receive this still, please contact [email protected] and request for the ARN (Acquirer Reference Number).

You should be able to receive your delayed funds with the provided ARN accordingly. 

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us