Ik krijg uw e-mails niet in mijn inbox, is er iets mis? / I am not getting your emails delivered to my inbox, is something wrong?

E-mails van ons worden altijd verzonden naar het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd. Er zijn een paar dingen die u kunt proberen om het probleem op te lossen:

  • Controleer of het e-mailadres dat bij uw accountgegevens staat correct is en geen spelfouten bevat
  • Controleer uw spamfilter en eventuele extra gefilterde e-mailboxen
  • Als u problemen blijft ondervinden met het ontvangen van correspondentie, probeer dan een ander e-mailadres aan uw account te koppelen

Emails from us are always sent to the address with which you registered. There's a couple of things to try to resolve the issue:

  • Check if the email address listed with your account details is correct and free from spelling errors

  • Be sure to check your spam filter and any additional filtered mail boxes

  • If you continue to experience problems receiving correspondence, try associating a different email address with your account

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us