Cashier - Waarom is mijn uitbetaling geweigerd? / Cashier - Why was my Withdrawal Rejected?

Een opnameverzoek wordt afgewezen wanneer niet aan de vereisten van het opnamebeleid is voldaan.
Uitbetalingen van een spelersaccount van een speler kunnen alleen worden overgemaakt naar de geregistreerde rekening van de speler bij GGPoker. De geregistreerde rekening moet op naam van de speler staan.

Uitbetalingen kunnen alleen van de spelersaccount worden afgeschreven en op de geregistreerde rekening van de speler worden gestort, nadat op de spelersaccount geld is bijgeschreven vanaf de geregistreerde rekening.

Voor meer informatie over ons opnamebeleid, volg de link: https://ggpoker.nl/nl/uitbetalingsbeleid/


A withdrawal request is rejected when the  Withdrawal Policy requirements are not met.

One of the most common reasons for a withdrawal request to be rejected is the payment method selected does not have a prior deposit record on the account.

Please ensure that the payment method selected for withdrawal has a previous deposit record with identical payment details in order to comply with our closed-loop withdrawal policy.

For more information about our withdrawal policy, please follow the link: https://ggpoker.nl/nl/uitbetalingsbeleid/

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us