Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik een gratis ticket heb gekregen - wat is het addertje onder het gras?/ I have received an email saying I've been issued a free ticket - what is the catch?

Van tijd tot tijd kan ons marketing team e-mails sturen naar spelers met een gratis ticket aanbieding.

Lees de voorwaarden van de e-mail aandachtig door.
De e-mail zal altijd vermelden in welk evenement het ticket kan worden gebruikt.
Over het algemeen zal het ticket voor één specifiek evenement/satelliet zijn en als het ticket niet op tijd wordt gebruikt zal het ticket verlopen.
Tickets die per e-mail door ons marketing team worden uitgegeven kunnen niet worden omgeruild voor andere tickets of T$ in het geval dat ze niet kunnen worden gebruikt of verlopen zijn.
Als u hierover nog vragen of opmerkingen heeft, neem dan contact op met [email protected].
Houd er ook rekening mee dat verzoeken voor gratis tickets zullen worden afgewezen. 

From time to time our marketing team may send emails to players with a free ticket offer.

Please read the terms and conditions of the email carefully.

The email will always state which event the ticket can be used in.

Generally speaking the ticket will be for one specific event/satellite and if the ticket is not used in time the ticket will expire.

Tickets issued by email by our marketing team cannot be exchanged for other tickets or T$ in the event they cannot be used or become expired.

If you have any further questions or concerns regarding this please contact [email protected].

Please also note that requests for free tickets will be declined. 

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us