Ik heb de software geïnstalleerd, maar als ik dubbelklik op de snelkoppeling op het bureaublad, krijg ik geen reactie. Hoe kan ik dit oplossen? / I have installed the software, but when I double click on the desktop shortcut, there is no response. How can I solve this?

Als u de client niet kunt openen, stuur dan een e-mail naar het Support team met de onderstaande informatie. Wij zullen u helpen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Gelieve het volgende te verstrekken:
  1. Uw log-in ID of Nickname
  2. Uw woonplaats (land en stad)
  3. Naam van uw ISP (Internet Service Provider)

If you cannot open the game client, please email the Support team with the information below. We will assist you in resolving the issue as soon as possible.

Kindly provide the following:

1. Your log-in ID or Nickname

2. Your place of residence (Country and Town)

3. Name of Your ISP (Internet Service Provider)

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us