Cashier - Waarom heb ik mijn geld nog niet ontvangen? / Cashier - Why Haven’t I Received my Withdrawal Yet?

Er zijn drie transactiefasen met betrekking tot uw opnameverzoek:

Fase 1: Zodra u uw opnameverzoek hebt ingediend, zal het intern worden beoordeeld en binnen 24 tot 72 uur worden verwerkt in overeenstemming met ons opnamebeleid.

Fase 2: Zodra de opname is goedgekeurd op ons einde, zal de transactie worden verzonden naar de betalingsdienstaanbieder voor de uiteindelijke goedkeuring. In dit stadium, de opname moet worden geautoriseerd voor goedkeuring door uw Bank, alvorens dit beschikbaar zal gesteld worden in uw bankrekening.

Fase 3: Over het algemeen duurt het 1 uur tot 5 dagen voordat deze zichtbaar is op uw bankrekening. In het geval dat u deze niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we dit verder kunnen onderzoeken.


Please be informed of the three transaction stages regarding your withdrawal request:

Stage 1: Once you have submitted your withdrawal request it will undergo an internal review and will be processed in accordance with our Withdrawal Policy within 24 to 72 hours.

Stage 2:
Once the Withdrawal has been approved on our end, the transaction will be sent to the payment service provider for final authorization. At this stage, the withdrawal must be authorized for clearance by your Bank, Card Issuer or Financial Institution before becoming available in your source account.

Stage 3
: Generally, the withdrawal transaction takes between 1 hour or up to 5 days to clear before it becomes available to you. In the event that the transaction fails to process, please contact us to further investigate the transaction.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us