Cashier - Waarom is mijn geldopname niet verwerkt? / Cashier - Why was my withdrawal not processed?
Via uw transactie geschiedenis pagina heeft u een ovezicht over uw opnames en de status hiervan. Indien uw geldoppname niet verwekt is kan deze de status 'Mislukt' of 'Afgewezen' hebben.
●Een " Mislukte" opname geeft aan dat de transactie niet is goedgekeurd door de bank of financiële instelling. In deze gevallen raden we u aan contact op te nemen met uw financiële instelling voor verdere ondersteuning.
●Een " Afgewezen" opname geeft aan dat de transactie niet door GGPoker is goedgekeurd omdat niet aan de vereisten van ons opnamebeleid is voldaan. Voor meer informatie betreft ons opnamebeleid, willen we u vriendelijk verwijzen naar de volgende link https://ggpoker.nl/nl/kassier/storten-uitbetalen/
From your Transaction History page, you have an overview of your withdrawals and their status. If your withdrawal has not been processes, it may have the status 'Failed' or 'Rejected'.
● A " Failed" withdrawal indicates the transaction was not approved by the acquiring bank, card issuer, or financial institution. In these cases, we recommend that you contact your financial institution for further support.
● A " Rejected" withdrawal indicates the transaction was not approved by GGPoker due to the requirements, as per our Withdrawal Policy, not being met. For more information regarding our withdrawal policy, we kindly refer you to the following link https://ggpoker.nl/nl/kassier/storten-uitbetalen/