"Platinum Fish Buffet - Ik ben per ongeluk overgeschakeld van het Platinum Fish Buffet naar het Fish Buffet " / Platinum Fish Buffet - I accidentally switched from Platinum Fish Buffet to Fish Buffet

Zoals op de website staat vermeldt: https://ggpoker.nl/nl/promotions/fish-buffet/ is er een straftermijn van toepassing wanneer u van de Platinum rang/status naar Fish Buffet gaat. 

Onderstaande informatie kunt u daar vinden:

  • U kunt niet terugschakelen van Platinum rang/status voor de periode gelijk aan de tijdslimiet van de nieuwe Bronze rang/status.
    Bijvoorbeeld: als u van Platinum Fish naar Bronze Shrimp verandert, kunt u niet teruggaan naar Platinum Fish voor 15 dagen.
  • Let er op, dat als een speler die naar Whale of Octopus verandert, minimaal 30 dagen moet wachten voordat hij/zij mag terugschakelen naar de Platinum rang/status. 
  • Houd er alsjeblief rekening mee dat er op de dagen wanneer er een geplande onderhoud is, er 24 uur extra wordt gegeven aan Fish Buffet en Platinum rang/status om de punten te verzamelen en/of de niveau/rang te voltooien. 
  • Daarnaast vereist een overschakeling van de Platinum rang/status naar Fish buffet, meerdere bevestigingen en kan niet verandert worden door de klantenservice.

Please note on the dedicated webpage: https://en.ggpoker.com/promotions/fish-buffet/ that a penalty period is invoked when you leave Platinum Rank to go back to Fish Buffet.


It states: You will NOT be able to switch back to Platinum Rank for a period of time equivalent to the time limit of the new Bronze rank (e.g. If you switch from Platinum Fish to Bronze Shrimp, you will not be able to return to Platinum Fish for 15 days) Note: A player switching to Whale or Octopus must wait a minimum of 30 days before being eligible to switch back to Platinum Ranks.

Note 2: For days when there is scheduled downtime of the service an extra 24 hours is added to both Fish Buffet levels and Platinum Rank levels to allow players a fair time to complete them.

Note 3: A switch from Platinum Rank to Fish buffet requires multiple confirmations and cannot be overturned by Customer service under any circumstances.

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us