Klantenservice - Mag ik mijn account sluiten en een nieuwe openen? / Customer Support - Can I Close My Account and Open a New One?


Bij GGPoker staan we spelers niet toe om bestaande accounts te sluiten om vervolgens nieuwe accounts aan te maken. Dit kan misschien vervelend zijn, maar het wordt eigenlijk gedaan om een eerlijke en veilige omgeving te garanderen voor iedereen die op onze site speelt.

Waarom kan ik een account niet sluiten en vervolgens heropenen?

Daarvoor zijn twee redenen:

  • Misbruik: Alhoewel de meeste spelers het spel eerlijk spelen, zijn er mensen die misbruik willen maken van het systeem. Het toestaan van het sluiten en openen van accounts vergemakkelijkt dit.
  • Eerlijk spel: Door 'anoniem' te kunnen spelen onder een nieuwe gebruikersnaam en met een nieuwe geschiedenis kan iemand een oneerlijk voordeel krijgen. Voor ons is het belangrijk dat iedereen die aan onze tafels speelt een eerlijke kans heeft om om te winnen.

Zijn er alternatieven?

Als er een specifieke reden is waarom u een nieuwe account wilt openen, laat het ons dan weten! Onze klantenservice staat altijd klaar om u te helpen. Wellicht bent u uw wachtwoord vergeten of wilt u uw e-mailadres bijwerken. In deze gevallen kunnen we een oplossing bieden


We understand you might be looking for a fresh start, but at GGPoker, we don't allow players to close existing accounts and create new ones. This might seem inconvenient, but it's actually to ensure a fair and secure environment for everyone who plays on our site.

Why can't I close and reopen an account?

There are two main reasons:

  • Abuse: Although most people play nice, some want to abuse the system, allowing people to close and open accounts facilitates this
  • Fair Play: Being able to go 'anonymous' under a new username and history can give someone an unfair advantage. We want to make sure everyone playing at our tables has a fair shot at winning.

Are there any alternatives?

If there's a specific reason you want to open a new account, let us know! Our customer service team is always happy to help. Perhaps you forgot your password or want to update your email address. In those cases, we can assist

Did this answer your question? Thanks for the feedback There was a problem submitting your feedback. Please try again later.

Still need help? Contact Us Contact Us